Regulaminy
§1. Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.autoskinz.pl. Sklep prowadzony jest przez:
Natalia Jońska
ul. Lipowa 59A
67-106 Bobrowniki
NIP: 9252147486
REGON: 540082706
Kontakt:
E-mail: info@autoskinz.pl
Telefon: +48 509 777 334
Regulamin jest skierowany do konsumentów i przedsiębiorców korzystających ze sklepu, z wyjątkiem §6, który dotyczy wyłącznie konsumentów.
§2. Składanie zamówień
-
Klient może złożyć zamówienie 24/7 poprzez stronę internetową sklepu.
-
Aby złożyć zamówienie, należy:
a) dodać produkt do koszyka,
b) uzupełnić dane do wysyłki,
c) wybrać metodę płatności,
d) potwierdzić zamówienie przyciskiem „Kupuję i płacę”. -
Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży zgodnie z niniejszym regulaminem.
-
Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych.
§3. Ceny i płatności
-
Wszystkie ceny w sklepie są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
-
Dostępne formy płatności:
-
szybkie płatności online za pośrednictwem systemu Sky Pay,
-
przelew tradycyjny na konto bankowe,
-
karta płatnicza/debetowa/kredytowa.
-
-
Dostępne formy płatności kartami:
-
Visa
-
Visa Electron
-
Mastercard
-
MasterCard Electronic
-
Maestro
-
-
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
-
W przypadku zwrotu środków za transakcję kartą płatniczą, Sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty Zamawiającego, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
§4. Dostawa
-
Towar wysyłany jest na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia.
-
Zamówienia realizowane są na terenie Polski oraz wybranych krajów UE.
-
Produkty wysyłane są z magazynu zlokalizowanego pod adresem siedziby firmy: ul. Lipowa 59A, 67-106 Bobrowniki.
-
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1–5 dni roboczych (plus czas dostawy).
-
Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
-
Koszty dostawy są widoczne przed złożeniem zamówienia.
§5. Produkty personalizowane
-
Produkty tworzone na indywidualne zamówienie Klienta (np. z personalizacją, zaprojektowane pod klienta) nie podlegają zwrotowi, zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta.
-
Przed złożeniem zamówienia na produkty personalizowane zalecamy dokładne sprawdzenie projektu oraz konsultację z obsługą sklepu.
§6. Prawo odstąpienia od umowy (dotyczy konsumentów)
-
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować Sprzedawcę drogą mailową lub przez formularz kontaktowy.
-
Towar należy zwrócić w terminie do 14 dni na adres firmy.
-
Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.
-
Konsument ponosi koszt odesłania towaru.
-
Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane według specyfikacji Klienta (personalizowane).
§7. Reklamacje i rękojmia
-
Klient ma prawo do reklamacji towaru w przypadku jego niezgodności z umową.
-
Reklamację można złożyć drogą elektroniczną lub pisemną, dołączając opis wady oraz dowód zakupu.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni.
-
W przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony lub Klient otrzyma zwrot pieniędzy.
§8. Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych Klientów jest Natalia Jońska.
-
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia i kontaktu z Klientem.
-
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawienia, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia.
-
Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności sklepu.
§9. Postanowienia końcowe
-
Regulamin jest dostępny nieprzerwanie na stronie sklepu.
-
W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Zmiany nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.